Önbizalomtréning

Biztosan tudjátok, hogy ma tízmilliószoros nap van, így ennek fényében külön aktualitása van ennek a kérdésnek. Ez ugye annyit jelent- ha valaki esetleg nem tudná- hogy minden gondolatunk, tettünk tízmillliószorosan hat és befolyasolja az életünket, így a mai napon különösen érdemes odafigyelni arra, hogy kizárólag a pozitív történéseknek engedjünk teret és adjuk energiát.
Munkámból adódóan nap, mint nap látom, hogy milyen is az, amikor valaki rendben van magával. Sajnos egyelőre ezekből a nőkből van kevesebb, éppen ezért én is igyekszem hozzátenni a magamét minden alkalommal, amikor azt látom tudok segíteni.
Sokszor lehet olvasni, hogy a személyi stylist kicsit pszichológus is kell, hogy legyen. Nos, nem kicsit, nagyon, sőt egyre jobban.
Egy korábbi bejegyzésemben már írtam arról, hogy engem csodálattal tölt el a francia nők önbizalma és tudatossága. Nyilván ez egy nagyon összetett kérdés és számtalan oka van annak, hogy itthon még nem tapasztaljuk ugyanezt. Ebben a posztban kifejezetten arra szeretnék fókuszálni, hogy mik azok az apró, de mégis nagy jelentőséggel bíró trükkök, amiket mindenki könnyen be tud építeni az életébe és számtalan pozitív hatását tapasztalhatja majd hosszútávon.
1. Önmagadról, önmagadhoz csakis pozitívan beszélj! Nincs több, “jajj, de hülye vagyok” vagy “utálom a lábaimat”. Olvastam egy kísérletről, amikor ugyanazt a növényt csíráztatták két egyforma kaspóban: az egyikre azt írták, hogy szeretlek, a másikra azt, hogy gyűlöllek. A végeredmény: pár nap eltelte után a szeretlek feliratú kaspóban gyönyörűen zsendült a növényke, míg a másikban egy megnyomorodott csírakezdeményt találtak, ami át sem volt képes törni a földet. Érdemes ezen elgondolkodni, milyen károkat tudunk magunknak okozni egyetlen negatív megjegyzéssel.
2. Csinálj abból napi rutint, hogy elmondod mit miért szeretsz magadon, mit találsz szépnek. Meglátod, egyre több ilyen lesz!
3. Mondd gyakran, hogy “szeretem magam”- akár hangosan is, akkor még nagyobb erővel hat majd a dolog. (ezt az elején talán jobb ha akkor csinálod amikor egyedül vagy 🙂 ). Az önbizalomhiányt szinte minden esetben az önszeretet hiánya okozza. Vagyis, ha ezen képes vagy változtatni, akkor az önbizalmad is biztosan növekedni fog.
4. Húzd ki magad, járj egyenes gerinccel! Gyakorlott jógásként mondom, hogy görnyedten az (élet)energiának esélye sincsen megfelelő módon áramolni. Ha kihúzod magad nemcsak büszkébbnek tűnsz majd, de jobban észre is vesz majd a környezeted. Ha magad elé képzelsz egy olyan nőt, akit csodálsz, és önbizalommal teli, biztos lehetsz benne, hogy büszkén kihúzza magát, anélkül ugyanis biztosan nem menne a magabiztos megjelenés.
5. Mutasd meg és hangsúlyozd mindig azt a (test)részedet, amit igazán szeretsz. A környezeted így elsőként ezt veszi észre, ami növeli majd az önbizalmadat.
6. Bókolj minél többet! Ha valami tetszik a másikon, mondd is ki, ne tartsd magadban! Legyünk őszinték, egy kedves ( és őszinte ) megjegyzésnek mindenki örül, abból nincs olyan, hogy sok. Másfelől pedig, azt kapod vissza, amit te is adsz, így ha elindítod ezt a folyamatot, hozzád is ez tér vissza.
7. Harmonikus belső nélkül nincs külső szépség, mindkettőt egyszerre kell ápolnod. Itt jövök én a képbe, illetve egészen pontosan az, amivel foglalkozom. A legtöbb, általatok adott visszajelzés alapján önbizalmat ad az, hogy tudod mit viselj, mi számodra a legelőnyösebb és milyen színekben vagy a legszebb! Sokszor centiméterek és árnyalatok minőségi változást jelentenek.
A tudatosság minden szinten számít, csak azokat a dolgokat engedd be az életbe, amik boldogságot okoznak neked.

Írjon hozzászólást vagy válaszoljon kommentre

Az email címet nem tesszük közzé.